Klantenservice

Kies uw onderwerp:

Registreren

Bezoekt u onze website voor het eerst? Dan kunt u zich eerst registreren. Registreren doet u door alle gegevens onder het menukopje Login in te vullen. Nadat u uw gegevens gecontroleerd heeft, klikt u op de knop registeren. Wij gaan persoonlijk om met al uw gegevens!

Hierna zal u per email een registratiecode toegezonden worden, om uw account te bevestigen. Nadat u uw account bevestigd heeft, kunt u via het menukopje Login weer inloggen, om al uw persoonlijke instellingen te zien.

Inloggen

Om in te loggen moet u eerst geregistreerd zijn.

U gaat naar het menukopje Login en vult in het gegevensveld rechts uw gebruiksnaam en wachtwoord in (deze heeft u tijdens het registratieproces per email ontvangen). Hierna komt u in het gebruikers scherm, waar u uw instelling kunt beheren.

Klant Account

Op de pagina Klant Account heeft u (nadat u heeft ingelogd) 3 mogelijkheden.

  • Klant Account: Hier kunt u de bij registratie opgegeven gegevens wijzigen
  • Adressen: Hier kunt u eventueel uw adres gegevens wijzigen of een nieuw adres toevoegen (bijvoorbeeld omdat uw afleveradres anders is dan uw factuuradres)
  • Orders: Hier kunt u de status van uw orders bekijken
Shop

Om producten te bestellen bij SogShop zoekt u eerst in de Shop welke producten u graag zou willen hebben. Nadat u de verschillende producten heeft bekeken en het product heeft uitgekozen dat bij uw wensen past, klikt u op de knop "Plaats in het Mandje". U ziet dan dat het product in uw winkelwagentje wordt gezet. Wilt u meer dan 1 artikel van hetzelfde product bestellen? Dan past u eenvoudigweg het cijfer in het invulveld aan. (Klik in het winkelwagentje hierna op het icoon Refresh om uw prijs opnieuw te berekenen). Wilt u het artikel uit het winkelmandje verwijderen? Gebruik dan het icoon Delete.

Om verder te winkelen keert u terug naar de Shop en selecteert u producten net zolang tot aan al uw wensen voldaan is.

Bestelling Plaatsen

Om uw bestelling te plaatsen gaat u, nadat u alle gewenste artikelen in uw winkelwagentje gelegd heeft, naar uw Winkelwagentje. Controleer of alle artikelen erbij staan  en vul eventueel uw kortingscode in.

Selecteer vervolgens de juiste verzendmethode (Per Post, Onder Rembours of Ophalen). Meer informatie over de verzendmethodes, leest u verderop in deze Klantenservice. Via de knop "Volgende" gaat u vervolgens naar het volgende scherm.

Als u nog niet ingelogd bent wordt u in dit scherm gevraagd in te loggen of uzelf te registreren. U kunt uw factuuradres en afleveringsadres selecteren. Via de knop "Volgende" gaat u weer naar het volgende scherm.

In het volgende scherm kunt u (indien van toepassing) kiezen uit meerdere betaalmogelijkheden. Tevens moet u hier akkoord gaan met onze algemene voorwaarden om de bestelling te kunnen plaatsen.

In het daaropvolgende scherm krijgt u nog even een overzicht van de door u gekozen verzend- en betaalmethode. Is dit correct dan kunt u via de knop "Volgende" de bestelling definitief maken.

In het eindscherm krijgt u de betaalgegevens te zien. Uw bestelling zal door ons worden verwerkt zodra wij de betaling ontvangen hebben.

 

Betaalmogelijkheden

Op dit moment heeft u bij ons de keuze uit de volgende betaalmogelijkheden:

Overboeking

Na het plaatsen van uw bestelling krijgt u van ons automatisch de betaalgegevens. U kunt dan via uw eigen bank de betaling uitvoeren. Het bedrag kunt u overmaken op bankrekening 914444786 ten name van Caravancentrum Dunnewind bij de AbnAmro bank. Na ontvangst van uw betaling op onze bankrekening zullen wij de bestelde producten naar u verzenden.

 

Contant

Wenst u de producten in onze winkel op te halen dan is er voor u ook de mogelijkheid om contant of per pin te betalen.

Rembours

Tevens is er de mogelijkheid om uw bestelling onder rembours te verzenden (let op: hier zijn extra kosten aan verbonden). U betaald dan bij de postbode op het moment dat u de bestelling ontvangt.

iDeal

Na het plaatsen van uw bestelling krijgt u het inlogscherm van iDeal te zien. U kunt dan via uw eigen bank de betaling uitvoeren. Direct na de iDeal transactie kunnen wij voor u beginnen met het verwerken van uw bestelling.

Bezorging

De bezorging van de producten vindt plaats via PostNL, en worden u als pakket aangeboden. Indien u niet thuis bent op het moment dat de bezorger langskomt, wordt uw bestelling nog een tweede keer aangeboden. Treft de bezorger u na de tweede keer niet thuis aan, dan kunt u de bestelling ophalen op het dichtstbijzijnde postkantoor. U kunt de door u gewenste accessoires uiteraard ook op uw werk of een ander adres laten afleveren.

Over het algemeen gaan wij uit van een levertijd tussen de 2 en 5 werkdagen.

Bezorging in het buitenland

Helaas kunnen wij op dit moment geen accessoires verzenden naar het buitenland.

Afhalen

Aangezien wij onderdeel zijn van Caravancentrum Dunnewind kunt u tijdens openingstijden altijd terecht om uw bestelling af te halen. Kijk voor meer informatie en de openingstijden op www.mooiecaravans.nl

Verzendkosten

Bij verzending via PostNL binnen Nederland bedragen de verzendkosten € 7,50. Bedraagt uw bestelling minimaal € 145,- dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.

Bij verzending onder rembours betaald u altijd € 19,50 verzendkosten, ongeacht uw bestelling.

Klachten

Wij stellen alles in het werk om ervoor te zorgen dat u tevreden over ons bent. Wij zullen er dan ook alles aan doen om een eventuele klacht naar volle tevredenheid af te handelen.

Op basis van uw klacht en/of opmerkingen zullen wij nagaan of wij onze dienstverlening verder kunnen verbeteren.

Als u vindt dat u niet naar behoren bent behandeld of u bent niet tevreden over (de afhandeling van) een aankoop via onze website, dan kunt u over de afhandeling een klacht indienen.

U kunt zowel online (via het contact formulier) uw klacht versturen als per post. Deze kunt u sturen aan:

Caravancentrum Dunnewind
t.a.v. SogShop.nl
Ommerkanaal Oost 17
7731TS Ommen


U ontvangt uiterlijk binnen 14 dagen een e-mail ter bevestiging van het binnenkomen van uw klacht.

Het verdere verloop van de klachtafhandeling is afhankelijk van de aard van de klacht. Wij houden u hiervan op de hoogte.

Retouren

Niet tevreden over uw product? U kunt uw producten, onbeschadigd en zoveel als mogelijk in de originele verpakking naar ons terugsturen.

Om uw product te retourneren, download u het retourformulier hier, en verstuurt u uw bestelling inclusief het retourformulier naar:

Caravancentrum Dunnewind
t.a.v. SogShop.nl
Ommerkanaal Oost 17
7731TS Ommen

Na ontvangst van de goederen zullen wij met u contact opnemen over de afhandeling hiervan.